Articulated Naturality Web – augmented reality în 3D

Am văzut azi pe Digital Marketing Ramblings un concept tehnologic interesant: realitatea augmentată în varianta 3D. I se zice 3D AR tocmai pentru că merge dincolo de prezentarea informației în formatul obișnuit, observă mediul înconjurător (exemplu: clădirile) și identifică elementele din interior.

Ideea de Articulated Naturality Web (ANW) a fost creată și aplicată de Hidden, companie de marketing care folosește tehnologia într-un mod inovativ. Deși nu este o revoluție în domeniu, ANW are rolul de a oferi mai multe informații despre camerele dintr-un hotel sau poți vedea câte scaune încap într-un birou pe care vrei să îl închiriezi.

Cum ți se pare ideea de a fi inundat la fiecare pas de informație? Nu cum este acum, când stai pe mai multe profile sociale la calculator, ci când ieși în oraș, când mergi la baie, oriunde. E de speriat, nu?

Mi se pare interesantă ideea de a îndrepta telefonul către soare și de a primi informațiile despre vreme în timp real. Se poate? Ei zic că abia dacă folosim 20% din capacitatea tehnologică de azi așa că domeniul AR are încă multe de oferit. Să nu mai zic că pe la noi este abia micul început 😀 Via [Craig Smith G+].

No comments yet... Be the first to leave a reply!